Movetex

Sales Presentatie
PowerPoint

Uitdaging

Movetex was bezig met hun sales te optimaliseren en zocht een partner om hun sales story line te challengen en in te staan voor het design van de soms complexere materie.

Oplossing

Tijdens een interactieve workshop gingen we aan de slag met de sales story van Movetex. Nadat de structuur was geperfectioneerd, ontwikkelden we een interactieve salespresentatie. Dankzij een navigatiemenu kunnen gebruikers gemakkelijk door de diverse contentonderdelen bewegen, waarmee ze prospects effectief kunnen overtuigen van de meerwaarde van Movetex.

35
finale slides
4
probleemstellingen
6
klantentestimonials

Subtiele klantentestimonials
tijdens de volledige presentatie

Gebruik klantentestimonials om meer vertrouwen te winnen en je geloofwaardigheid te versterken. Verweef tijdens je presentatie je informatieve boodschappen met verhalen van echte klanten waardoor jouw sales story van probleem via de oplossing naar een resultaat niet enkel hoorbaar maar ook tastbaar wordt voor je doelpubliek.

Bij Movetex hebben we aan de hand van enkele strategisch geplaatste quotes hun waardepropositie versterkt zonder te overweldigen. Ze illustreren succesverhalen die potentiële klanten aanspreken, nieuwsgierig maken en zelfs overtuigen van jouw offering of aanpak.

“We kozen voor Shoow omwille van de focus op B2B
en hun ervaring in professionele salespresentaties.”
Ken De Norre - De Groof
Co-Founder Movetex

Interactief menu

Contrast tussen zonder
én met Movetex

Call-to-action voor
cold én hot leads

FONT
Poppins
“Shoow doet meer dan enkel een professionele presentatie maken. Ze zijn erg betrokken en geëngageerd, willen het verhaal van het bedrijf begrijpen, denken mee na over de structuur en hebben onze informatie zitten finetunen tot een goed verhaal wat een absolute meerwaarde was.”
Jan Teurrekens
Operations Manager

Onderschat de kracht van
FAQ niet tijdens sales

Het integreren van een FAQ-sectie in je salespresentatie is een slimme zet omdat het direct antwoord geeft op veelvoorkomende vragen en bezwaren van potentiële klanten.

Door proactief veelgestelde vragen aan te pakken, toon je niet alleen dat je de zorgen van je klanten begrijpt en serieus neemt, maar bouw je ook vertrouwen op en versterk je je positie als expert en betrouwbare partner, wat leidt tot het sneller en soepeler bereiken van een overeenkomst. Het kan je dus best wat (sales cyclus) tijd besparen.